Concert de Txarango nou d´octubre
El dia 9 d'octubre a alzira van fer un concert pel dia de la comunitat valència, el cartell el componien Txarango, a els Catarres, Green Balley, la fumiga, mussols teula i ep peix volador.



M'agradaria tranmitir en aquest bloc la meva opinió del que representen aquests grups per a la societat d'avui en dia. Per a mi entre aquests grups Txarango representa sinònim de liivertad, d'emoció, de veure la unió de tot un poble, veig que encara queda una mica de societat que encara tenen dos dits de front, per que em fa pena que en aquest país de tanta diversitat cultural hagi tant d'odi a altres comunitats, em sembla vergonyós que hi hagi gent que s'alegri de les desgràcies que passen en certes comunitats em fa pena que aquesta societat sigui tan retrograda i que no pensi en què no hi ha barreres i que només som persones que no es pot criticar a la gent per que vulgui defensar la seva llengua, em sembla vergonyós que en aquesta comunitat no es lluiti per la cultura com ho fan altres i tinc enveja cap a elles


Per això vull fer una reflexió i preguntar per que no? per que no defenemos una llengua que és minoria a la nostra comunitat, per que no defensem la cultura de la Comunitat Valenciana com es mereix, per que no podem ser més oberts de ment i ser persones lliure i no territorials, les fronteres no tenen res de bo , per això hem de lluitar per intentar canviar el món. Per això per a mi anar a aquest concert no suiqere dir només festa, si ens també em dóna livertdad passió unitat de veure a tota aquesta gent cridant i defensant una llengua una cultura que ens uneix a tots.





Gràcies per la vostra atenció // Rafita95

Comentarios

Entradas populares de este blog

Première de la web sèrie valenciana “El Club de los Normales”

Segona sessió de teatre al gimnàs

Segundo dia de clase